Marketingový plán firmy SOFA LINE s r.o
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingový plán firmy SOFA LINE s r.o |
| Autor: |
Korgerová, Michaela
|
| Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro společnost SOFA LINE s r.o.V první části zohledňuje veškerá teoretická východiska, která je nutno obecně znát při tvorbě faktického marketingového plánu. V části druhé jsou pak tyto teoretické poznatky implementovány do praxe, jsou zde nastíněna konkrétní východiska pro tvorbu reálného marketingového plánu – analýzy trhu, konkurence, komunikačních aktivit. Poslední část této práce je věnována návrhu projektu – samotné zpracování marketingového plánu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35340
|
|
Datum:
|
2004-12-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
432
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet