Marketingové komunikace společnosti Veletrhy Brno, a.s. v internetovém věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Mendelová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:04Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:04Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35338
|
|
dc.description.abstract |
Analytická část diplomové práce začíná historii společnosti Veletrhy Brno a jejím postavení na výstavním trhu v ČR. Dále jsou podrobně analyzovány komunikační nástroje, které společnost využívá v komunikaci s externí a interní veřejností. Zmíněn je také konkrétní veletržní projekt a komunikační nástroje v návaznosti na cílovou skupiny a stanovený rozpočet. Podstatnou součástí práce je analýza elektronického výstavnictví a pomocí SWOT analýzy porovnání klasické expozice a expozice na Internetu. Závěr práce je věnován perpektivě obou směrů komunikace a dalšímu vývoji. |
|
dc.format |
68 s., 6 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
816128 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
Veletrh
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
comunnications
|
en |
dc.subject |
Fair trade
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
implements of communications
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace společnosti Veletrhy Brno, a.s. v internetovém věku |
|
dc.title.alternative |
Marketing communications of the Fairs trade Brno in the Internet age |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2005-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The analytical part of the diploma thesis begins with the history of the Trade Fairs Brno company and its status in the exhibition market in the Czech Republic. Moreover, it contains a detailed analysis of the communication implements used by the company for the communication with the external and internal public. There is also a reference to a concrete project and communication implements that relate to the target group and the given budget. A substantial part of the thesis is created by the electronic fair industry analysis and, using the SWOT analysis, of a comparison of the typical versus Internet exposition. The conclusion of the thesis is devoted to the perspective of the both communication streams and its further development. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
430
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-02 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account