Marketingové komunikace společnosti Veletrhy Brno, a.s. v internetovém věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace společnosti Veletrhy Brno, a.s. v internetovém věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Mendelová, Lenka
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:04Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:04Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35338
dc.description.abstract Analytická část diplomové práce začíná historii společnosti Veletrhy Brno a jejím postavení na výstavním trhu v ČR. Dále jsou podrobně analyzovány komunikační nástroje, které společnost využívá v komunikaci s externí a interní veřejností. Zmíněn je také konkrétní veletržní projekt a komunikační nástroje v návaznosti na cílovou skupiny a stanovený rozpočet. Podstatnou součástí práce je analýza elektronického výstavnictví a pomocí SWOT analýzy porovnání klasické expozice a expozice na Internetu. Závěr práce je věnován perpektivě obou směrů komunikace a dalšímu vývoji.
dc.format 68 s., 6 s. obr. příloh
dc.format.extent 816128
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject Veletrh cs
dc.subject Internet cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject comunnications en
dc.subject Fair trade en
dc.subject Internet en
dc.subject implements of communications en
dc.title Marketingové komunikace společnosti Veletrhy Brno, a.s. v internetovém věku
dc.title.alternative Marketing communications of the Fairs trade Brno in the Internet age
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2005-05-23
dc.description.abstract-translated The analytical part of the diploma thesis begins with the history of the Trade Fairs Brno company and its status in the exhibition market in the Czech Republic. Moreover, it contains a detailed analysis of the communication implements used by the company for the communication with the external and internal public. There is also a reference to a concrete project and communication implements that relate to the target group and the given budget. A substantial part of the thesis is created by the electronic fair industry analysis and, using the SWOT analysis, of a comparison of the typical versus Internet exposition. The conclusion of the thesis is devoted to the perspective of the both communication streams and its further development.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 430
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-02


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account