Marketingové komunikace společnosti Veletrhy Brno, a.s. v internetovém věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace společnosti Veletrhy Brno, a.s. v internetovém věku |
Autor: |
Mendelová, Lenka
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Analytická část diplomové práce začíná historii společnosti Veletrhy Brno a jejím postavení na výstavním trhu v ČR. Dále jsou podrobně analyzovány komunikační nástroje, které společnost využívá v komunikaci s externí a interní veřejností. Zmíněn je také konkrétní veletržní projekt a komunikační nástroje v návaznosti na cílovou skupiny a stanovený rozpočet. Podstatnou součástí práce je analýza elektronického výstavnictví a pomocí SWOT analýzy porovnání klasické expozice a expozice na Internetu. Závěr práce je věnován perpektivě obou směrů komunikace a dalšímu vývoji. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35338
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
430
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet