dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Adámek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:01Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:01Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35326
|
|
dc.description.abstract |
Globální marketingová strategie je výsledkem marketingového smýšlení firem, které chtějí využívat všech výhod spojených s podnikáním na mezinárodních trzích. K tomu, aby jejich podnikání bylo efektivní, musí mít přehled o trzích, na které chtějí vstoupit. K takovému základnímu přehledu můžeme počítat například znalost jednotlivých kultur, prezenci cílů a globální marketingové strategie, znalost jednotlivých fází při vstupu na mezinárodní trhy, tedy výběr konkrétní země, načasování vstupu a způsob vstupu, ale také zdroje informací o cizích trzích. Volba strategie pro jednu zemi může být zcela neúčinná pro zemi druhou. Práce proto popisuje jen obecné vzorce strategií s několika konkrétními příklady. Standardizace, tedy možnost nabízet stejné zboží, služby na několika trzích současně je v mnohých případech jen sen. Realitou je modifikace nebo adaptace produktů k cílovému trhu. Jakým způsobem modifikovat, co modifikovat a kdy modifikovat je rovněž součástí práce. |
|
dc.format |
89 s., 9 s. obr. príloh |
|
dc.format.extent |
4112830 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
globální
|
cs |
dc.subject |
strategický
|
cs |
dc.subject |
standardizace
|
cs |
dc.subject |
modifikace
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní
|
cs |
dc.subject |
trhy
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
internacionalizace
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
dimenze
|
cs |
dc.subject |
Hofstede
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
global
|
en |
dc.subject |
strategic
|
en |
dc.subject |
standardization
|
en |
dc.subject |
modification
|
en |
dc.subject |
international
|
en |
dc.subject |
markets
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
information
|
en |
dc.subject |
internazionalization
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
dimension
|
en |
dc.subject |
Hofstede
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.title |
Strategický marketing globálních institucí |
|
dc.title.alternative |
The strategic marketing of the global companies |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2005-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Developing a global marketing strategy to compete effectively in world markets is one of the most critical challenges facing firms today. Whether the firm concentrates on a few markets close to home or targets many markets throughout the world, a long run dynamic strategy must be formulated to provide the firm with a sustainable competitive advantage. This strategy should, at the same time, enable the firm to anticipate, respond and adapt to the complexity and rapid pace of change in the global market place. Global marketing strategy deals directly with the issues that today˘s global marketers face. Currently available examine the various aspects of the international marketing environment, and tha tactical decision. However, limited attention is paid to strategic issues, and in particulard, the need to consider the impact of regional market integration and the growing interdependence of markets worldwide on the formulation of global market strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
415
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|