Strategický marketing globálních institucí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategický marketing globálních institucí |
Autor: |
Adámek, Petr
|
Vedoucí: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Globální marketingová strategie je výsledkem marketingového smýšlení firem, které chtějí využívat všech výhod spojených s podnikáním na mezinárodních trzích. K tomu, aby jejich podnikání bylo efektivní, musí mít přehled o trzích, na které chtějí vstoupit. K takovému základnímu přehledu můžeme počítat například znalost jednotlivých kultur, prezenci cílů a globální marketingové strategie, znalost jednotlivých fází při vstupu na mezinárodní trhy, tedy výběr konkrétní země, načasování vstupu a způsob vstupu, ale také zdroje informací o cizích trzích. Volba strategie pro jednu zemi může být zcela neúčinná pro zemi druhou. Práce proto popisuje jen obecné vzorce strategií s několika konkrétními příklady. Standardizace, tedy možnost nabízet stejné zboží, služby na několika trzích současně je v mnohých případech jen sen. Realitou je modifikace nebo adaptace produktů k cílovému trhu. Jakým způsobem modifikovat, co modifikovat a kdy modifikovat je rovněž součástí práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35326
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
415
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet