dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Zapletalová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T11:43:47Z |
|
dc.date.available |
2013-05-10T23:00:53Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/350
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je Projekt propagace při zavádění nové značky výrobku firmy GASTON, spol. s r.o. na český trh. Cílem je navrhnout komunikační aktivity tak, aby co nejlépe podpořily vstup na trh. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány postupy a zásady při zavádění nové značky výrobku na trh. Část praktická je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. V analytické části je provedena analýza firmy GASTON, spol. s r.o., značky těstovin Pagani, a postavení konkurence. V projektové části je zpracován projekt komunikačních aktivit pro tento výrobek a následně výběr a zhodnocení nejlepší varianty. |
cs |
dc.format |
91s |
cs |
dc.format.extent |
1452587 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2013 |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
reklama v médiích
|
cs |
dc.subject |
marketingové strategie
|
cs |
dc.subject |
zavádění nové značky na trh
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
advertising in media
|
en |
dc.subject |
marketing strategies
|
en |
dc.subject |
new product introduction into the market
|
en |
dc.title |
Projekt propagace při zavádění nové značky výrobku firmy GASTON, spol. s r.o. na trh ČR |
cs |
dc.title.alternative |
Project of marketing activities for new brand introduction of the product of GASTON Ltd. into Czech market |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gajdůšková, Simona |
|
dc.date.accepted |
2006-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of thesis is Project of marketing activities for new brand introduction of the product of GASTON Ltd. into Czech market. The main aim is to propose such activities, which would support the introduction to the market. These thesis are divided into the theoretical and practical part. The theoretical part includes methods and principles for new product introduction into the market. The practical part consist of analytical and project part. In the analytical part is analyzed the company GASTON Ltd., the brand of Pagani pasta, and the position of company to competition. In the last part there is compiled the project of marketing activities for this product and is followed by selection of the best option and evaluating of chosen option. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3789
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|