Projekt propagace při zavádění nové značky výrobku firmy GASTON, spol. s r.o. na trh ČR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt propagace při zavádění nové značky výrobku firmy GASTON, spol. s r.o. na trh ČR |
Autor: |
Zapletalová, Šárka
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce je Projekt propagace při zavádění nové značky výrobku firmy GASTON, spol. s r.o. na český trh. Cílem je navrhnout komunikační aktivity tak, aby co nejlépe podpořily vstup na trh. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány postupy a zásady při zavádění nové značky výrobku na trh. Část praktická je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. V analytické části je provedena analýza firmy GASTON, spol. s r.o., značky těstovin Pagani, a postavení konkurence. V projektové části je zpracován projekt komunikačních aktivit pro tento výrobek a následně výběr a zhodnocení nejlepší varianty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/350
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3789
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet