Marketingový mix služeb společnosti IVF Czech Republic s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix služeb společnosti IVF Czech Republic s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Brokešová, Martina
dc.contributor.author Červenková, Kateřina
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:51:08Z
dc.date.available 2015-07-24T12:51:08Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34657
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb společnosti a navrhnout jeho zdokonalení. Teoretická část bakalářské práce obsahuje teoretické informace, které se týkají marketingového mixu služeb, jeho nástrojů a také popis SWOT a PEST analýzy. Praktická část obsahuje teoretické poznatky aplikované na konkrétní společnost. Jednotlivé nástroje marketingového mixu služeb jsou popsány v souladu s danou společností. Dále je vypracována analýza SWOT, PEST analýza a jako poslední je vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě výše uvedených analýz a dotazníku je navrhnuto zdokonalení marketingového mixu služeb společnosti.
dc.format 77 s.
dc.format.extent 3126068
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix služeb cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject propagace cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Marketing mix of services en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject place en
dc.subject promotion en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.title Marketingový mix služeb společnosti IVF Czech Republic s.r.o.
dc.title.alternative The Marketing Mix of Services in IVF Czech Republic Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2015-05-28
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor´s thesis is to evaluete the current state of the marketing mix of services in a company and to propose its improvement. The theoretical part of the thesis includes theoretical information, concerning marketing mix of services and its tools as well as a description of SWOT and PEST analysis. The practical part contains theoretical findings applied to a particular company. Individual tools of marketing mix of services are described in accordance with the given company. Next a SWOT analysis, PEST analysis are made and last but not least questionnaire survey is evaluated. Base on the above mentioned analyses and survey the improvement of marketing mix of services is proposed.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 40959
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
červenková_2015_dp.pdf 2.981Mb PDF View/Open
červenková_2015_vp.pdf 535.3Kb PDF View/Open
červenková_2015_op.pdf 763.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account