Marketingový mix služeb společnosti IVF Czech Republic s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový mix služeb společnosti IVF Czech Republic s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix služeb společnosti IVF Czech Republic s.r.o.
Autor: Červenková, Kateřina
Vedoucí: Brokešová, Martina
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb společnosti a navrhnout jeho zdokonalení. Teoretická část bakalářské práce obsahuje teoretické informace, které se týkají marketingového mixu služeb, jeho nástrojů a také popis SWOT a PEST analýzy. Praktická část obsahuje teoretické poznatky aplikované na konkrétní společnost. Jednotlivé nástroje marketingového mixu služeb jsou popsány v souladu s danou společností. Dále je vypracována analýza SWOT, PEST analýza a jako poslední je vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě výše uvedených analýz a dotazníku je navrhnuto zdokonalení marketingového mixu služeb společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34657
Datum: 2015-03-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 40959


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
červenková_2015_dp.pdf 2.981Mb PDF Zobrazit/otevřít
červenková_2015_vp.pdf 535.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
červenková_2015_op.pdf 763.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet