Marketingový mix služeb společnosti IVF Czech Republic s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový mix služeb společnosti IVF Czech Republic s.r.o. |
Autor: |
Červenková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Brokešová, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb společnosti a navrhnout jeho zdokonalení. Teoretická část bakalářské práce obsahuje teoretické informace, které se týkají marketingového mixu služeb, jeho nástrojů a také popis SWOT a PEST analýzy. Praktická část obsahuje teoretické poznatky aplikované na konkrétní společnost. Jednotlivé nástroje marketingového mixu služeb jsou popsány v souladu s danou společností. Dále je vypracována analýza SWOT, PEST analýza a jako poslední je vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě výše uvedených analýz a dotazníku je navrhnuto zdokonalení marketingového mixu služeb společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34657
|
Datum:
|
2015-03-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
40959
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet