dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Zaki, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:51:01Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:51:01Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34615
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá veletrhem, který je významným nástrojem marketingové komunikace firem na trzích B2B. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny marketingových komunikací se zaměřením na průmyslové trhy. Jsou popsány nástroje komunikačního mixu na těchto trzích především při využití exportní strategie. Praktická část analyzuje výsledky marketingového průzkumu. Ten se zabývá důvody účasti firem na veletrhu, zjišťuje silné a slabé stránky tohoto nástroje a charakterizuje možnosti využití veletržní účasti vstupu na nový trh. Výsledkem této diplomové práce je zpracování projektu využití veletržní účasti české strojírenské firmy při vstupu na nový zahraniční trh. |
|
dc.format |
84 s. (108 450 znaků) |
|
dc.format.extent |
3487528 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
veletrhy
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
B2B trh
|
cs |
dc.subject |
komunikační proces
|
cs |
dc.subject |
komunikační vazby
|
cs |
dc.subject |
funkce a cíle veletržní účasti
|
cs |
dc.subject |
důvody
|
cs |
dc.subject |
silné a slabé stránky veletrhů
|
cs |
dc.subject |
veletržní účast
|
cs |
dc.subject |
exportní strategie
|
cs |
dc.subject |
vstup na nový zahraniční trh
|
cs |
dc.subject |
trade fairs
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
B2B marketing
|
en |
dc.subject |
communication process
|
en |
dc.subject |
communication links
|
en |
dc.subject |
functions and objectives of trade fair participation
|
en |
dc.subject |
reasons
|
en |
dc.subject |
strengths and weaknesses fairs
|
en |
dc.subject |
trade fair participation
|
en |
dc.subject |
export strategy
|
en |
dc.subject |
entry into new foreign markets
|
en |
dc.title |
Využití veletrhů v rámci marketingové komunikace B2B firem |
|
dc.title.alternative |
The Fairs as a Part of a Marketing Communication of B2B Companies |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňák, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2015-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the trade show, which is an important marketing communication tool for companies in the B2B field. The theoretical part presents the literary sources of marketing communication with a focus on B2B markets. Describes the communication mix in these markets especially as a part of the export strategy. The practical part analyzes the results of a marketing survey which explains the reasons for the trade show participation, identifies strengths and weaknesses of this tool and characterizes the possibilities of participation in the trade show as an entering in the new market. The result of this thesis is the project plan of the trade show participation for the Czech engineering company when entering a new foreign market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40870
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|