Využití veletrhů v rámci marketingové komunikace B2B firem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití veletrhů v rámci marketingové komunikace B2B firem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití veletrhů v rámci marketingové komunikace B2B firem
Autor: Zaki, Lucie
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá veletrhem, který je významným nástrojem marketingové komunikace firem na trzích B2B. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny marketingových komunikací se zaměřením na průmyslové trhy. Jsou popsány nástroje komunikačního mixu na těchto trzích především při využití exportní strategie. Praktická část analyzuje výsledky marketingového průzkumu. Ten se zabývá důvody účasti firem na veletrhu, zjišťuje silné a slabé stránky tohoto nástroje a charakterizuje možnosti využití veletržní účasti vstupu na nový trh. Výsledkem této diplomové práce je zpracování projektu využití veletržní účasti české strojírenské firmy při vstupu na nový zahraniční trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34615
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40870


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zaki_2015_dp.pdf 3.325Mb PDF Zobrazit/otevřít
zaki_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zaki_2015_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet