Využití veletrhů v rámci marketingové komunikace B2B firem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití veletrhů v rámci marketingové komunikace B2B firem |
Autor: |
Zaki, Lucie
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá veletrhem, který je významným nástrojem marketingové komunikace firem na trzích B2B. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny marketingových komunikací se zaměřením na průmyslové trhy. Jsou popsány nástroje komunikačního mixu na těchto trzích především při využití exportní strategie. Praktická část analyzuje výsledky marketingového průzkumu. Ten se zabývá důvody účasti firem na veletrhu, zjišťuje silné a slabé stránky tohoto nástroje a charakterizuje možnosti využití veletržní účasti vstupu na nový trh. Výsledkem této diplomové práce je zpracování projektu využití veletržní účasti české strojírenské firmy při vstupu na nový zahraniční trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34615
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40870
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet