Marketingové komunikace Jezdeckého klubu Obora Poděbrady
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Reiter, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:51:00Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:51:00Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34607
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci Jezdeckého klubu Obora Poděbrady. V teoretické části jsou vyjmenovány a popsány dostupné komunikační nástroje, které jsou vhodné pro propagaci služeb s konkrétním zaměřením na sportovní a volnočasové aktivity. V praktické části je analyzovaný současný stav marketingové komunikace napříč jednotlivými typy médií. Taktéž je zde analýza konkurence pomocí Porterovy škály, mapa tržního bojiště a analýza SWOT. Součástí práce je i realizovaný marketingový výzkum mezi obyvateli Poděbrad a přilehlého okolí, který má za úkol zjistit povědomí o jezdeckém klubu, jeho konkurentech a znalosti nabízených služeb. Projektová část se zabývá konkrétním návrhem komplexní marketingové komunikace pro nastávající jezdeckou sezonu, která by vedla ke zvýšení povědomí o společnosti a nabízených službách a potenciálně i k navýšení tržeb a zisků. |
|
dc.format |
81 s. (133 000 znaků) |
|
dc.format.extent |
1938601 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
jezdectví
|
cs |
dc.subject |
Poděbrady
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
sport
|
cs |
dc.subject |
mapa tržního bojiště
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
horseriding
|
en |
dc.subject |
Poděbrady
|
en |
dc.subject |
propagation
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sport
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
market map
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace Jezdeckého klubu Obora Poděbrady |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Communication of the Equestrian Team Obora Poděbrady |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2015-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is mainly focused on marketing communications of horse riding company Jezdecký klub Obora Poděbrady. In the theoretical part are listed available marketing tools for servises promotions. In the practical part are analyzed and discribed used marketing communication media as well as competitor analysis, SWOT analysis and market map. The thesis also contains marketing research of inhabitants of Poděbrady city and its sorroundings which should show awareness of the company and general interest in horse riding sport. Last project part of the thesis brings new communication plan for upcoming sport season, which should increase brand awareness, awareness of available services and potentionaly increase company profit. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40859
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account