Marketingové komunikace Jezdeckého klubu Obora Poděbrady

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Jezdeckého klubu Obora Poděbrady

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Reiter, Michal
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:51:00Z
dc.date.available 2015-07-24T12:51:00Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34607
dc.description.abstract Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci Jezdeckého klubu Obora Poděbrady. V teoretické části jsou vyjmenovány a popsány dostupné komunikační nástroje, které jsou vhodné pro propagaci služeb s konkrétním zaměřením na sportovní a volnočasové aktivity. V praktické části je analyzovaný současný stav marketingové komunikace napříč jednotlivými typy médií. Taktéž je zde analýza konkurence pomocí Porterovy škály, mapa tržního bojiště a analýza SWOT. Součástí práce je i realizovaný marketingový výzkum mezi obyvateli Poděbrad a přilehlého okolí, který má za úkol zjistit povědomí o jezdeckém klubu, jeho konkurentech a znalosti nabízených služeb. Projektová část se zabývá konkrétním návrhem komplexní marketingové komunikace pro nastávající jezdeckou sezonu, která by vedla ke zvýšení povědomí o společnosti a nabízených službách a potenciálně i k navýšení tržeb a zisků.
dc.format 81 s. (133 000 znaků)
dc.format.extent 1938601
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject služby cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject jezdectví cs
dc.subject Poděbrady cs
dc.subject propagace cs
dc.subject sport cs
dc.subject mapa tržního bojiště cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject services en
dc.subject horseriding en
dc.subject Poděbrady en
dc.subject propagation en
dc.subject advertising en
dc.subject sport en
dc.subject research en
dc.subject market map en
dc.title Marketingové komunikace Jezdeckého klubu Obora Poděbrady
dc.title.alternative The Marketing Communication of the Equestrian Team Obora Poděbrady
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis is mainly focused on marketing communications of horse riding company Jezdecký klub Obora Poděbrady. In the theoretical part are listed available marketing tools for servises promotions. In the practical part are analyzed and discribed used marketing communication media as well as competitor analysis, SWOT analysis and market map. The thesis also contains marketing research of inhabitants of Poděbrady city and its sorroundings which should show awareness of the company and general interest in horse riding sport. Last project part of the thesis brings new communication plan for upcoming sport season, which should increase brand awareness, awareness of available services and potentionaly increase company profit.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40859
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
reiter_2015_dp.pdf 1.848Mb PDF View/Open
reiter_2015_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
reiter_2015_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account