Marketingové komunikace Jezdeckého klubu Obora Poděbrady
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace Jezdeckého klubu Obora Poděbrady |
Autor: |
Reiter, Michal
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci Jezdeckého klubu Obora Poděbrady. V teoretické části jsou vyjmenovány a popsány dostupné komunikační nástroje, které jsou vhodné pro propagaci služeb s konkrétním zaměřením na sportovní a volnočasové aktivity. V praktické části je analyzovaný současný stav marketingové komunikace napříč jednotlivými typy médií. Taktéž je zde analýza konkurence pomocí Porterovy škály, mapa tržního bojiště a analýza SWOT. Součástí práce je i realizovaný marketingový výzkum mezi obyvateli Poděbrad a přilehlého okolí, který má za úkol zjistit povědomí o jezdeckém klubu, jeho konkurentech a znalosti nabízených služeb. Projektová část se zabývá konkrétním návrhem komplexní marketingové komunikace pro nastávající jezdeckou sezonu, která by vedla ke zvýšení povědomí o společnosti a nabízených službách a potenciálně i k navýšení tržeb a zisků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34607
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
40859
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet