Marketingové komunikace Jezdeckého klubu Obora Poděbrady

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace Jezdeckého klubu Obora Poděbrady

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace Jezdeckého klubu Obora Poděbrady
Autor: Reiter, Michal
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci Jezdeckého klubu Obora Poděbrady. V teoretické části jsou vyjmenovány a popsány dostupné komunikační nástroje, které jsou vhodné pro propagaci služeb s konkrétním zaměřením na sportovní a volnočasové aktivity. V praktické části je analyzovaný současný stav marketingové komunikace napříč jednotlivými typy médií. Taktéž je zde analýza konkurence pomocí Porterovy škály, mapa tržního bojiště a analýza SWOT. Součástí práce je i realizovaný marketingový výzkum mezi obyvateli Poděbrad a přilehlého okolí, který má za úkol zjistit povědomí o jezdeckém klubu, jeho konkurentech a znalosti nabízených služeb. Projektová část se zabývá konkrétním návrhem komplexní marketingové komunikace pro nastávající jezdeckou sezonu, která by vedla ke zvýšení povědomí o společnosti a nabízených službách a potenciálně i k navýšení tržeb a zisků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34607
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 40859


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
reiter_2015_dp.pdf 1.848Mb PDF Zobrazit/otevřít
reiter_2015_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
reiter_2015_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet