Marketingové komunikace armovny Výztuž CZ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Mach, Vít
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:59Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:59Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34602
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této diplomové práce je analýza marketingových komunikací společnosti Výztuž CZ, která podniká na trhu dodavatelů betonářské oceli pro stavební firmy. K optimalizaci stávajícího stavu budou také přidány návrhy jednotlivých nástrojů, které v tomto oboru nejsou obvyklé. Podkladem pro zhodnocení výchozí situace a návrhy je teoretická základna vztahující se k předmětu této práce. V následující praktické části je specifikován podnik Výztuž CZ, přiblížen jeho výrobní program a základní přístup k podnikání. Právě ten je pro úspěšné etablování na trhu důležitý a de facto je to i jedna z konkurenčních výhod. Poznatky z dotazníkového šetření napříč stavebními firmami v České republice jsou pak použity jako podklad pro návrhy nových konkurenčních výhod, který mají vést k vybudování silné pozice mezi konkurenčními podniky. |
|
dc.format |
106 s. (136 640 znaků) |
|
dc.format.extent |
4672616 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing ve stavebnictví
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýza současného stavu
|
cs |
dc.subject |
věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
benefity
|
cs |
dc.subject |
akce pro zákazníky
|
cs |
dc.subject |
marketing in the construction industry
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
analysis of the current state
|
en |
dc.subject |
loyalty program
|
en |
dc.subject |
benefits
|
en |
dc.subject |
customer events
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace armovny Výztuž CZ |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Communications in the Company Vyztuz CZ |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2015-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this diploma thesis is to analyze marketing comunications of company Vyztuz CZ. The company operates on the market of suppliers of reinforcing steel for construction companies. In order to optimize existing condition will be also added suggestions of individual instruments, which are not common in this field. The theoretical basis relating to the subject of this thesis is the base for the evaluation of the initial situation. In the following practical part the company Reinforcement CZ is specified, its production program is described and the basic approach to business. Because the basic approach to business itself is important to successful establishment on the market de facto it is one of the competitive advantages. Findings from the survey across construction firms in the Czech Republic are then used as a basis for designing new competitive advantages, which should lead to creating a strong position among competitive companies. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40854
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account