Marketingové komunikace armovny Výztuž CZ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace armovny Výztuž CZ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace armovny Výztuž CZ
Autor: Mach, Vít
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Předmětem této diplomové práce je analýza marketingových komunikací společnosti Výztuž CZ, která podniká na trhu dodavatelů betonářské oceli pro stavební firmy. K optimalizaci stávajícího stavu budou také přidány návrhy jednotlivých nástrojů, které v tomto oboru nejsou obvyklé. Podkladem pro zhodnocení výchozí situace a návrhy je teoretická základna vztahující se k předmětu této práce. V následující praktické části je specifikován podnik Výztuž CZ, přiblížen jeho výrobní program a základní přístup k podnikání. Právě ten je pro úspěšné etablování na trhu důležitý a de facto je to i jedna z konkurenčních výhod. Poznatky z dotazníkového šetření napříč stavebními firmami v České republice jsou pak použity jako podklad pro návrhy nových konkurenčních výhod, který mají vést k vybudování silné pozice mezi konkurenčními podniky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34602
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40854


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mach_2015_dp.pdf 4.456Mb PDF Zobrazit/otevřít
mach_2015_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mach_2015_op.doc 149Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet