Strategie interní komunikace v managementu kvality

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie interní komunikace v managementu kvality

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Kozlíková, Pavla
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:58Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:58Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34600
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem interní komunikace v oblasti managementu kvality výrobního podniku. Kvalitní výrobek je podmínkou úspěchu firmy na trhu. Jeho výroba je náročným procesem, ve kterém fungující interní komunikace hraje důležitou roli. V první části práce jsou sumarizována teoretická východiska čerpající z norem ČSN EN ISO, odborné literatury zaměřené na interní komunikaci a management kvality. Další část práce analyzuje stav interní komunikace v řízení jakosti vybrané firmy. V poslední části jsou formou projektu navržena opatření vedoucí k naplňování komunikačních potřeb v oblasti řízení kvality.
dc.format 92 s. (125 586 znaků)
dc.format.extent 3306688
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject management kvality cs
dc.subject řízení jakosti cs
dc.subject komunikace v oblasti kvality cs
dc.subject internal communication en
dc.subject quality management en
dc.subject communication in quality management en
dc.title Strategie interní komunikace v managementu kvality
dc.title.alternative The Internal Communication Strategy in a Quality Management
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on the theme internal communication in quality management in production company. Product quality is a necessity for success of the company in the market. Its production is a demanding process, in which a functioning internal communication plays an important role. The sum of theoretical background is described in first part of thesis, benefiting from ČSN EN ISO norms, literature focused on internal communication and quality management. Second part analyses internal communication in selected company. Last part of thesis contains the project with steps leads to fulfillment of communication needs in quality management.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40849
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
kozlíková_2015_dp.pdf 3.153Mb PDF View/Open
kozlíková_2015_vp.doc 149Kb Microsoft Word View/Open
kozlíková_2015_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account