Strategie interní komunikace v managementu kvality
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Kozlíková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:58Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:58Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34600
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem interní komunikace v oblasti managementu kvality výrobního podniku. Kvalitní výrobek je podmínkou úspěchu firmy na trhu. Jeho výroba je náročným procesem, ve kterém fungující interní komunikace hraje důležitou roli. V první části práce jsou sumarizována teoretická východiska čerpající z norem ČSN EN ISO, odborné literatury zaměřené na interní komunikaci a management kvality. Další část práce analyzuje stav interní komunikace v řízení jakosti vybrané firmy. V poslední části jsou formou projektu navržena opatření vedoucí k naplňování komunikačních potřeb v oblasti řízení kvality. |
|
dc.format |
92 s. (125 586 znaků) |
|
dc.format.extent |
3306688 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
management kvality
|
cs |
dc.subject |
řízení jakosti
|
cs |
dc.subject |
komunikace v oblasti kvality
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
quality management
|
en |
dc.subject |
communication in quality management
|
en |
dc.title |
Strategie interní komunikace v managementu kvality |
|
dc.title.alternative |
The Internal Communication Strategy in a Quality Management |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2015-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on the theme internal communication in quality management in production company. Product quality is a necessity for success of the company in the market. Its production is a demanding process, in which a functioning internal communication plays an important role. The sum of theoretical background is described in first part of thesis, benefiting from ČSN EN ISO norms, literature focused on internal communication and quality management. Second part analyses internal communication in selected company. Last part of thesis contains the project with steps leads to fulfillment of communication needs in quality management. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40849
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account