Strategie interní komunikace v managementu kvality
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategie interní komunikace v managementu kvality |
Autor: |
Kozlíková, Pavla
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tématem interní komunikace v oblasti managementu kvality výrobního podniku. Kvalitní výrobek je podmínkou úspěchu firmy na trhu. Jeho výroba je náročným procesem, ve kterém fungující interní komunikace hraje důležitou roli. V první části práce jsou sumarizována teoretická východiska čerpající z norem ČSN EN ISO, odborné literatury zaměřené na interní komunikaci a management kvality. Další část práce analyzuje stav interní komunikace v řízení jakosti vybrané firmy. V poslední části jsou formou projektu navržena opatření vedoucí k naplňování komunikačních potřeb v oblasti řízení kvality. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34600
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40849
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet