Komunikační strategie direct marketingového nástroje Quanda

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie direct marketingového nástroje Quanda

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Štěpánková, Zuzana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:55Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:55Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34583
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá online direct marketingovým nástrojem Quanda a navrhuje jeho komunikační strategii. Teoretická část vymezuje základní pojmy, které pomohou pochopit praktickou část práce. V té autorka pomocí analýzy současného stavu systému Quanda, analýzy konkurence a indi-viduálních rozhovorů s uživateli Quanda objasňuje, v jakém stavu tento systém je v porovnání s konkurencí, a zjišťuje, jakým způsobem uživatelé systém využívají k e-mailové komunikaci se svými zákazníky a jaké funkce by Quanda měla obsahovat. Na základě těchto poznatků autorka v projektové části navrhuje další možný vývoj systému a jeho komunikační strategii.
dc.format 88
dc.format.extent 2100182
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject direct marketing cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject e-mail marketing cs
dc.subject online nástroje cs
dc.subject direct marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject e-mail marketing en
dc.subject online tools en
dc.title Komunikační strategie direct marketingového nástroje Quanda
dc.title.alternative The Communication Strategy of the Direct Marketing Tool Quanda
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated The master thesis deals with the online direct marketing tool Quanda and suggests its communication strategy. The theoretical part explains all the key concepts that lead to understanding the practical part. In the practical part author explains through the analysis of the current state of Quanda, competitor analysis and individual interviews with its users what state the system is in comparison with the competition and determines how users use the system for e-mail communication with their customers and what features should be included in Quanda. In the project part the author suggests the possible future development of the system and its communication strategy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40826
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View
štěpánková_2015_dp.pdf 2.002Mb PDF View/Open
štěpánková_2015_vp.doc 145.5Kb Microsoft Word View/Open
štěpánková_2015_op.doc 154Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account