Komunikační strategie direct marketingového nástroje Quanda
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Štěpánková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:55Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:55Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34583
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá online direct marketingovým nástrojem Quanda a navrhuje jeho komunikační strategii. Teoretická část vymezuje základní pojmy, které pomohou pochopit praktickou část práce. V té autorka pomocí analýzy současného stavu systému Quanda, analýzy konkurence a indi-viduálních rozhovorů s uživateli Quanda objasňuje, v jakém stavu tento systém je v porovnání s konkurencí, a zjišťuje, jakým způsobem uživatelé systém využívají k e-mailové komunikaci se svými zákazníky a jaké funkce by Quanda měla obsahovat. Na základě těchto poznatků autorka v projektové části navrhuje další možný vývoj systému a jeho komunikační strategii. |
|
dc.format |
88 |
|
dc.format.extent |
2100182 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
e-mail marketing
|
cs |
dc.subject |
online nástroje
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
e-mail marketing
|
en |
dc.subject |
online tools
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie direct marketingového nástroje Quanda |
|
dc.title.alternative |
The Communication Strategy of the Direct Marketing Tool Quanda |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2015-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis deals with the online direct marketing tool Quanda and suggests its communication strategy. The theoretical part explains all the key concepts that lead to understanding the practical part. In the practical part author explains through the analysis of the current state of Quanda, competitor analysis and individual interviews with its users what state the system is in comparison with the competition and determines how users use the system for e-mail communication with their customers and what features should be included in Quanda. In the project part the author suggests the possible future development of the system and its communication strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40826
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account