Komunikační strategie direct marketingového nástroje Quanda

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie direct marketingového nástroje Quanda

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie direct marketingového nástroje Quanda
Autor: Štěpánková, Zuzana
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá online direct marketingovým nástrojem Quanda a navrhuje jeho komunikační strategii. Teoretická část vymezuje základní pojmy, které pomohou pochopit praktickou část práce. V té autorka pomocí analýzy současného stavu systému Quanda, analýzy konkurence a indi-viduálních rozhovorů s uživateli Quanda objasňuje, v jakém stavu tento systém je v porovnání s konkurencí, a zjišťuje, jakým způsobem uživatelé systém využívají k e-mailové komunikaci se svými zákazníky a jaké funkce by Quanda měla obsahovat. Na základě těchto poznatků autorka v projektové části navrhuje další možný vývoj systému a jeho komunikační strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34583
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40826


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
štěpánková_2015_dp.pdf 2.002Mb PDF Zobrazit/otevřít
štěpánková_2015_vp.doc 145.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
štěpánková_2015_op.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet