Komunikační strategie direct marketingového nástroje Quanda
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie direct marketingového nástroje Quanda |
Autor: |
Štěpánková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá online direct marketingovým nástrojem Quanda a navrhuje jeho komunikační strategii. Teoretická část vymezuje základní pojmy, které pomohou pochopit praktickou část práce. V té autorka pomocí analýzy současného stavu systému Quanda, analýzy konkurence a indi-viduálních rozhovorů s uživateli Quanda objasňuje, v jakém stavu tento systém je v porovnání s konkurencí, a zjišťuje, jakým způsobem uživatelé systém využívají k e-mailové komunikaci se svými zákazníky a jaké funkce by Quanda měla obsahovat. Na základě těchto poznatků autorka v projektové části navrhuje další možný vývoj systému a jeho komunikační strategii. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34583
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40826
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet