Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Strakošová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:54Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:54Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34578
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nové coworkingové cen-trum ve Zlíně. Teoretická část práce obsahuje poznatky o strategickém plánování, segmen-taci a kreativních průmyslech. V praktické části práce je realizován několika fázový vý-zkum. Nejprve je provedena situační analýza makroprostředí a analýza konkurence. V dru-hé části výzkumu jsou realizovány kvalitativní metody výzkumu: hloubkové rozhovory s majiteli a provozními coworkingových center a hubů a skupinová diskuze s letošními absolventy FMK UTB. Výzkum je zakončen kvantitativním dotazníkem zjišťujícím podni-katelské nadšení u studentů. Výsledky výzkumu jsou využity v projektové části práce, kte-rá obsahuje reálný návrh marketingové strategie pro vznik coworkingového centra ve Zlíně. |
|
dc.format |
85 s. (131 795 znaků) |
|
dc.format.extent |
1506391 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
coworkingové centrum
|
cs |
dc.subject |
kreativní třída
|
cs |
dc.subject |
kreativní průmysl
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
coworking center
|
en |
dc.subject |
creative class
|
en |
dc.subject |
creative industries
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Strategy Proposal of the Coworking Center Focused on Marketing Communication |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2015-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to design a marketing strategy for a new coworking center in Zlin. The theoretical part includes theories of strategic planning, segmentation and creative in-dustries. The practical part consists of research conducted in several phases. First is the macro environment analysis and competitor analysis. Qulitative research methods like in-depth interviews with owners and managers of coworking centers and hubs as well as group discussion with this year's FMK graduates are aplied in the second part of the re-search. In the last phase of the research the quantitative questionaire is conducted aiming to find out the level of passion for entrepreneurship among students. The results of the re-search are used in the project part of the thesis which includes marketing strategy proposal for the coworking center in Zlin intended to be established. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40817
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account