Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci
Autor: Strakošová, Eva
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nové coworkingové cen-trum ve Zlíně. Teoretická část práce obsahuje poznatky o strategickém plánování, segmen-taci a kreativních průmyslech. V praktické části práce je realizován několika fázový vý-zkum. Nejprve je provedena situační analýza makroprostředí a analýza konkurence. V dru-hé části výzkumu jsou realizovány kvalitativní metody výzkumu: hloubkové rozhovory s majiteli a provozními coworkingových center a hubů a skupinová diskuze s letošními absolventy FMK UTB. Výzkum je zakončen kvantitativním dotazníkem zjišťujícím podni-katelské nadšení u studentů. Výsledky výzkumu jsou využity v projektové části práce, kte-rá obsahuje reálný návrh marketingové strategie pro vznik coworkingového centra ve Zlíně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34578
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 40817


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
strakošová_2015_dp.pdf 1.436Mb PDF Zobrazit/otevřít
strakošová_2015_vp.doc 148Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
strakošová_2015_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet