Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci |
Autor: |
Strakošová, Eva
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nové coworkingové cen-trum ve Zlíně. Teoretická část práce obsahuje poznatky o strategickém plánování, segmen-taci a kreativních průmyslech. V praktické části práce je realizován několika fázový vý-zkum. Nejprve je provedena situační analýza makroprostředí a analýza konkurence. V dru-hé části výzkumu jsou realizovány kvalitativní metody výzkumu: hloubkové rozhovory s majiteli a provozními coworkingových center a hubů a skupinová diskuze s letošními absolventy FMK UTB. Výzkum je zakončen kvantitativním dotazníkem zjišťujícím podni-katelské nadšení u studentů. Výsledky výzkumu jsou využity v projektové části práce, kte-rá obsahuje reálný návrh marketingové strategie pro vznik coworkingového centra ve Zlíně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34578
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
40817
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet