Spotřebitel a jeho vnímání značky v mezinárodním kontextu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitel a jeho vnímání značky v mezinárodním kontextu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Raidová, Tereza
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:54Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:54Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34577
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na průzkum vnímání značky spotřebitelem s ohledem na mezinárodní kontext. Teoretická část práce je zaměřena na význam pojmu značka, její historii i elementy, které tvoří značku značkou. Teoretická část je dále zaměřena na způsoby marketingového výzkumu značky a také na rozdíly, které je možné identifikovat napříč jednotlivými zeměmi a kulturami. Praktická část je zaměřena na samotný průzkum spotřebitelského vnímání značek v Thajsku, jehož výsledky jsou následně srovnány s průzkumem provedeným v České republice. K analýze bylo využito několik způsobů sběru dat, např. dotazníkové šetření, hloubkové rozhovory, konzultace i vlastní pozorování. Hlavním cílem práce je využít výsledky analytické části k tvorbě návrhu komunikace české značky na thajském trhu, která je předmětem projektové části diplomové práce.
dc.format 97 s. (175 656 znaků)
dc.format.extent 2774331
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject percepce cs
dc.subject prvky značky cs
dc.subject Brand Management cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject internalizace cs
dc.subject globalizace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject mezinárodní kontext cs
dc.subject Brand en
dc.subject Perception en
dc.subject Brand Elements en
dc.subject Brand Management en
dc.subject Brand Value en
dc.subject Internalization en
dc.subject Globalization en
dc.subject Communication en
dc.subject International Context en
dc.title Spotřebitel a jeho vnímání značky v mezinárodním kontextu
dc.title.alternative The Consumer´s Brand Perception in an International Context
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated This Diploma Thesis is focused on conusmer´s brand perception analysis with regard to international context. Theoretical part is focuse on sense of brand as a term, brand´s history and also elements included in brand meaning. This part is also about brand marketing research approaches and differences that you can identify across different countries and cultures. Practical part is focused on the analysis of Thai consumer´s brand perception. The output of analysis is compared with the same kind of analysis from the Czech Republic. There were several methods of data collection used such as online and offline questionnaires, personal observation, interviews, etc. The main objective of this Diploma Thesis is to use all data and information from the analysis and propose marketing communication strategy of Czech brand on Thai market that is the topic of project part of this work.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40814
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-20


Files in this item

Files Size Format View
raidová_2015_dp.pdf 2.645Mb PDF View/Open
raidová_2015_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
raidová_2015_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account