Spotřebitel a jeho vnímání značky v mezinárodním kontextu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Raidová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:54Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:54Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34577
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na průzkum vnímání značky spotřebitelem s ohledem na mezinárodní kontext. Teoretická část práce je zaměřena na význam pojmu značka, její historii i elementy, které tvoří značku značkou. Teoretická část je dále zaměřena na způsoby marketingového výzkumu značky a také na rozdíly, které je možné identifikovat napříč jednotlivými zeměmi a kulturami. Praktická část je zaměřena na samotný průzkum spotřebitelského vnímání značek v Thajsku, jehož výsledky jsou následně srovnány s průzkumem provedeným v České republice. K analýze bylo využito několik způsobů sběru dat, např. dotazníkové šetření, hloubkové rozhovory, konzultace i vlastní pozorování. Hlavním cílem práce je využít výsledky analytické části k tvorbě návrhu komunikace české značky na thajském trhu, která je předmětem projektové části diplomové práce. |
|
dc.format |
97 s. (175 656 znaků) |
|
dc.format.extent |
2774331 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
percepce
|
cs |
dc.subject |
prvky značky
|
cs |
dc.subject |
Brand Management
|
cs |
dc.subject |
hodnota značky
|
cs |
dc.subject |
internalizace
|
cs |
dc.subject |
globalizace
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní kontext
|
cs |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
Perception
|
en |
dc.subject |
Brand Elements
|
en |
dc.subject |
Brand Management
|
en |
dc.subject |
Brand Value
|
en |
dc.subject |
Internalization
|
en |
dc.subject |
Globalization
|
en |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
International Context
|
en |
dc.title |
Spotřebitel a jeho vnímání značky v mezinárodním kontextu |
|
dc.title.alternative |
The Consumer´s Brand Perception in an International Context |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Weberová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Diploma Thesis is focused on conusmer´s brand perception analysis with regard to international context. Theoretical part is focuse on sense of brand as a term, brand´s history and also elements included in brand meaning. This part is also about brand marketing research approaches and differences that you can identify across different countries and cultures. Practical part is focused on the analysis of Thai consumer´s brand perception. The output of analysis is compared with the same kind of analysis from the Czech Republic. There were several methods of data collection used such as online and offline questionnaires, personal observation, interviews, etc. The main objective of this Diploma Thesis is to use all data and information from the analysis and propose marketing communication strategy of Czech brand on Thai market that is the topic of project part of this work. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40814
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account