Spotřebitel a jeho vnímání značky v mezinárodním kontextu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Spotřebitel a jeho vnímání značky v mezinárodním kontextu |
Autor: |
Raidová, Tereza
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na průzkum vnímání značky spotřebitelem s ohledem na mezinárodní kontext. Teoretická část práce je zaměřena na význam pojmu značka, její historii i elementy, které tvoří značku značkou. Teoretická část je dále zaměřena na způsoby marketingového výzkumu značky a také na rozdíly, které je možné identifikovat napříč jednotlivými zeměmi a kulturami. Praktická část je zaměřena na samotný průzkum spotřebitelského vnímání značek v Thajsku, jehož výsledky jsou následně srovnány s průzkumem provedeným v České republice. K analýze bylo využito několik způsobů sběru dat, např. dotazníkové šetření, hloubkové rozhovory, konzultace i vlastní pozorování. Hlavním cílem práce je využít výsledky analytické části k tvorbě návrhu komunikace české značky na thajském trhu, která je předmětem projektové části diplomové práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34577
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40814
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet