Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Novotná, Barbora
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:54Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:54Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34575
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikačního plánu pro nově vznikající firmu a zpracování její firemní identity, která bude firmu prezentovat navenek. První část se věnuje vymezení teoretických východisek firemní identity, značky, designu, emocí a příběhu v marketingu, cílové skupině a možností přístupů k segmentaci trhu a marketingovému a ko- munikačnímu mixu. Praktická část práce obsahuje popis cílové skupiny vznikající firmy. Ve druhé části jsou rovněž zpracovány veškeré nezbytné analýzy potřebné k vypracování konečné podoby profilu cílové skupiny, firemní identity a propagačního plánu úvodní kampaně. Závě- rečná projektová část práce využívá získané informace z předchozích částí, zohledňuje tyto informace, přidává zadání pro firemní identitu a grafická zadání a následně uvádí konečnou podobu firemní identity a propagačního plánu úvodní kampaně firmy.
dc.format 123 s. (269 142 znaků)
dc.format.extent 1326171
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject propagační plán cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject hloubkové rozhovory cs
dc.subject perso- nalizace cs
dc.subject personifikace cs
dc.subject příběh firmy cs
dc.subject firemní filosofie cs
dc.subject promotional plan en
dc.subject corporate identity en
dc.subject target group en
dc.subject in depth interviews en
dc.subject personali- zation en
dc.subject personification en
dc.subject company s story en
dc.subject company philosophy en
dc.title Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy
dc.title.alternative The Promotional Plan and Corporate Identity of a Newly Established Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on designing the proposal of a promotional plan of the newly established company and also designing its corporate identity that is going to represent the company. The thesis is divided into three parts: theoretical part, practical part and the project. First part of the thesis defines the theoretical basis of corporate identity, brand, design, emotion and story and its role in marketing, target audience and market segmentation strategies, marketing and communication mix. The practical part of the thesis includes a description of the company and its target group. The same part also contains all necessary analyses that allow defining the definite and detailed profile of the target group, corporate identity of the company and the promotional plan for the launch campaign. The final part of the thesis uses gathered infor- mation from the previous part to present the final description of the corporate identity a the promotional plan for the launch campaing of the newly established company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40812
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-23


Files in this item

Files Size Format View
novotná_2015_dp.pdf 1.264Mb PDF View/Open
novotná_2015_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
novotná_2015_op.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account