dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Novotná, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:54Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:54Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34575
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikačního plánu pro nově vznikající firmu a zpracování její firemní identity, která bude firmu prezentovat navenek. První část se věnuje vymezení teoretických východisek firemní identity, značky, designu, emocí a příběhu v marketingu, cílové skupině a možností přístupů k segmentaci trhu a marketingovému a ko- munikačnímu mixu. Praktická část práce obsahuje popis cílové skupiny vznikající firmy. Ve druhé části jsou rovněž zpracovány veškeré nezbytné analýzy potřebné k vypracování konečné podoby profilu cílové skupiny, firemní identity a propagačního plánu úvodní kampaně. Závě- rečná projektová část práce využívá získané informace z předchozích částí, zohledňuje tyto informace, přidává zadání pro firemní identitu a grafická zadání a následně uvádí konečnou podobu firemní identity a propagačního plánu úvodní kampaně firmy. |
|
dc.format |
123 s. (269 142 znaků) |
|
dc.format.extent |
1326171 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
propagační plán
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
hloubkové rozhovory
|
cs |
dc.subject |
perso- nalizace
|
cs |
dc.subject |
personifikace
|
cs |
dc.subject |
příběh firmy
|
cs |
dc.subject |
firemní filosofie
|
cs |
dc.subject |
promotional plan
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
in depth interviews
|
en |
dc.subject |
personali- zation
|
en |
dc.subject |
personification
|
en |
dc.subject |
company s story
|
en |
dc.subject |
company philosophy
|
en |
dc.title |
Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy |
|
dc.title.alternative |
The Promotional Plan and Corporate Identity of a Newly Established Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2015-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on designing the proposal of a promotional plan of the newly established company and also designing its corporate identity that is going to represent the company. The thesis is divided into three parts: theoretical part, practical part and the project. First part of the thesis defines the theoretical basis of corporate identity, brand, design, emotion and story and its role in marketing, target audience and market segmentation strategies, marketing and communication mix. The practical part of the thesis includes a description of the company and its target group. The same part also contains all necessary analyses that allow defining the definite and detailed profile of the target group, corporate identity of the company and the promotional plan for the launch campaign. The final part of the thesis uses gathered infor- mation from the previous part to present the final description of the corporate identity a the promotional plan for the launch campaing of the newly established company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40812
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-23 |
|