Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy |
Autor: |
Novotná, Barbora
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikačního plánu pro nově vznikající firmu a zpracování její firemní identity, která bude firmu prezentovat navenek. První část se věnuje vymezení teoretických východisek firemní identity, značky, designu, emocí a příběhu v marketingu, cílové skupině a možností přístupů k segmentaci trhu a marketingovému a ko- munikačnímu mixu. Praktická část práce obsahuje popis cílové skupiny vznikající firmy. Ve druhé části jsou rovněž zpracovány veškeré nezbytné analýzy potřebné k vypracování konečné podoby profilu cílové skupiny, firemní identity a propagačního plánu úvodní kampaně. Závě- rečná projektová část práce využívá získané informace z předchozích částí, zohledňuje tyto informace, přidává zadání pro firemní identitu a grafická zadání a následně uvádí konečnou podobu firemní identity a propagačního plánu úvodní kampaně firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34575
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40812
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet