Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy
Autor: Novotná, Barbora
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikačního plánu pro nově vznikající firmu a zpracování její firemní identity, která bude firmu prezentovat navenek. První část se věnuje vymezení teoretických východisek firemní identity, značky, designu, emocí a příběhu v marketingu, cílové skupině a možností přístupů k segmentaci trhu a marketingovému a ko- munikačnímu mixu. Praktická část práce obsahuje popis cílové skupiny vznikající firmy. Ve druhé části jsou rovněž zpracovány veškeré nezbytné analýzy potřebné k vypracování konečné podoby profilu cílové skupiny, firemní identity a propagačního plánu úvodní kampaně. Závě- rečná projektová část práce využívá získané informace z předchozích částí, zohledňuje tyto informace, přidává zadání pro firemní identitu a grafická zadání a následně uvádí konečnou podobu firemní identity a propagačního plánu úvodní kampaně firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34575
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40812


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
novotná_2015_dp.pdf 1.264Mb PDF Zobrazit/otevřít
novotná_2015_vp.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
novotná_2015_op.doc 154.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet