Měření spokojenosti klientů Hotelu Lanterna

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti klientů Hotelu Lanterna

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Ťopková, Zuzana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:51Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:51Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34559
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti klientů Spa Hotelu Lanterna. Stěžejní část výzkumu bude zaměřena na vnímání hotelu, jeho hodnocení a hledání nových příležitostí. Dále se výzkum bude soustředit na to, jak lidé vnímají Resort Valachy jako celek. Cílem tohoto výzkumu je najít nové možnosti a témata pro oslovení potenciálních návštěvníků Resortu Valachy. Najít metody, jak docílit zvýšení obsazenosti Spa hotelu Lanterna. Výzkum bude prováděn metodou dotazování a to prostřednictvím online dotazníku, který bude zaměřen na stávající i nové, potenciální klienty.
dc.format 76 s. (96 335 znaků)
dc.format.extent 2110287
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketing hotelových služeb cs
dc.subject Marketing research en
dc.subject marketing mix en
dc.subject tourism marketing en
dc.subject marketing services en
dc.subject hotel marketing en
dc.title Měření spokojenosti klientů Hotelu Lanterna
dc.title.alternative Measuring the Satisfaction of Hotel Lanterna Guests
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šuch, Ondřej
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with measuring customer satisfaction Spa Hotel Lanterna. The main part of the research will be focused on the perception of the hotel, its evaluation and finding new opportunities. Further research will focus on how people perceive Resort Valachy as a whole. The aim of this research is to find new opportunities and reach potential topics for resort guests Valachy. Find ways to achieve an increase in occupancy Spa Hotel Lanterna. Research will be conducted by interviewing through an online questionnaire, which will focus on existing and new potential clients.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40787
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
ťopková_2015_dp.pdf 2.012Mb PDF View/Open
ťopková_2015_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
ťopková_2015_op.doc 117Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account