Měření spokojenosti klientů Hotelu Lanterna
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Ťopková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:51Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:51Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34559
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti klientů Spa Hotelu Lanterna. Stěžejní část výzkumu bude zaměřena na vnímání hotelu, jeho hodnocení a hledání nových příležitostí. Dále se výzkum bude soustředit na to, jak lidé vnímají Resort Valachy jako celek. Cílem tohoto výzkumu je najít nové možnosti a témata pro oslovení potenciálních návštěvníků Resortu Valachy. Najít metody, jak docílit zvýšení obsazenosti Spa hotelu Lanterna. Výzkum bude prováděn metodou dotazování a to prostřednictvím online dotazníku, který bude zaměřen na stávající i nové, potenciální klienty. |
|
dc.format |
76 s. (96 335 znaků) |
|
dc.format.extent |
2110287 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketing hotelových služeb
|
cs |
dc.subject |
Marketing research
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
tourism marketing
|
en |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
hotel marketing
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti klientů Hotelu Lanterna |
|
dc.title.alternative |
Measuring the Satisfaction of Hotel Lanterna Guests |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šuch, Ondřej |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with measuring customer satisfaction Spa Hotel Lanterna. The main part of the research will be focused on the perception of the hotel, its evaluation and finding new opportunities. Further research will focus on how people perceive Resort Valachy as a whole. The aim of this research is to find new opportunities and reach potential topics for resort guests Valachy. Find ways to achieve an increase in occupancy Spa Hotel Lanterna. Research will be conducted by interviewing through an online questionnaire, which will focus on existing and new potential clients. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40787
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account