Měření spokojenosti klientů Hotelu Lanterna
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Měření spokojenosti klientů Hotelu Lanterna |
| Autor: |
Ťopková, Zuzana
|
| Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti klientů Spa Hotelu Lanterna. Stěžejní část výzkumu bude zaměřena na vnímání hotelu, jeho hodnocení a hledání nových příležitostí. Dále se výzkum bude soustředit na to, jak lidé vnímají Resort Valachy jako celek. Cílem tohoto výzkumu je najít nové možnosti a témata pro oslovení potenciálních návštěvníků Resortu Valachy. Najít metody, jak docílit zvýšení obsazenosti Spa hotelu Lanterna. Výzkum bude prováděn metodou dotazování a to prostřednictvím online dotazníku, který bude zaměřen na stávající i nové, potenciální klienty. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34559
|
|
Datum:
|
2015-01-30 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40787
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet