Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Vrbecká, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:26Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:26Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34413
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce analyzuje sociální reklamu a možnosti jejího využití v boji proti kouření. Práce zjišťuje potenciál využití protikuřácké sociální reklamy na českém trhu. Teoretická část se zabývá především sociálním marketingem, reklamou a emocionálními apely. V neposlední řadě se zabývá také protikuřáckými kampaněmi existujícími v České republice a marketingovým výzkumem, který je součástí této práce. V praktické části jsou před-staveny konkrétní kampaně a témata, jimiž se výzkum zabývá, závěry šetření provedeného výzkumu a doporučení pro tvorbu sociálních protikuřáckých reklam v České republice. |
|
dc.format |
37 s (78 769 znaků) |
|
dc.format.extent |
1947999 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
emocionální apely
|
cs |
dc.subject |
protikuřácké kampaně
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
emotional appeals
|
en |
dc.subject |
anti-smoking campaigns
|
en |
dc.title |
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně |
|
dc.title.alternative |
Social Advertising Focused on Anti-smoking Campaigns |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kacr, Josef |
|
dc.date.accepted |
2015-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis analyzes the social advertising and its application in the fight against smoking. The thesis investigates the potencial use of anti-smoking advertising on the Czech market. The theoretical part of the work is mainly engaged in social marketing, advertising and emotional appeals. Finally, the work deals with existing anti-smoking campaigns in the Czech republic and with marketing research, which is also part of this work. In the praktical part this work presents particular campaigns and topics dealing with the research, the findings of the research and recommendations for creating antismoking ads in the Czech republic. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40589
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account