Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Vrbecká, Andrea
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:26Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:26Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34413
dc.description.abstract Bakalářská práce analyzuje sociální reklamu a možnosti jejího využití v boji proti kouření. Práce zjišťuje potenciál využití protikuřácké sociální reklamy na českém trhu. Teoretická část se zabývá především sociálním marketingem, reklamou a emocionálními apely. V neposlední řadě se zabývá také protikuřáckými kampaněmi existujícími v České republice a marketingovým výzkumem, který je součástí této práce. V praktické části jsou před-staveny konkrétní kampaně a témata, jimiž se výzkum zabývá, závěry šetření provedeného výzkumu a doporučení pro tvorbu sociálních protikuřáckých reklam v České republice.
dc.format 37 s (78 769 znaků)
dc.format.extent 1947999
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject emocionální apely cs
dc.subject protikuřácké kampaně cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject emotional appeals en
dc.subject anti-smoking campaigns en
dc.title Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně
dc.title.alternative Social Advertising Focused on Anti-smoking Campaigns
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kacr, Josef
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis analyzes the social advertising and its application in the fight against smoking. The thesis investigates the potencial use of anti-smoking advertising on the Czech market. The theoretical part of the work is mainly engaged in social marketing, advertising and emotional appeals. Finally, the work deals with existing anti-smoking campaigns in the Czech republic and with marketing research, which is also part of this work. In the praktical part this work presents particular campaigns and topics dealing with the research, the findings of the research and recommendations for creating antismoking ads in the Czech republic.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40589
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-28


Files in this item

Files Size Format View
vrbecká_2015_dp.pdf 1.857Mb PDF View/Open
vrbecká_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
vrbecká_2015_op.docx 120.6Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account