Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně |
Autor: |
Vrbecká, Andrea
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce analyzuje sociální reklamu a možnosti jejího využití v boji proti kouření. Práce zjišťuje potenciál využití protikuřácké sociální reklamy na českém trhu. Teoretická část se zabývá především sociálním marketingem, reklamou a emocionálními apely. V neposlední řadě se zabývá také protikuřáckými kampaněmi existujícími v České republice a marketingovým výzkumem, který je součástí této práce. V praktické části jsou před-staveny konkrétní kampaně a témata, jimiž se výzkum zabývá, závěry šetření provedeného výzkumu a doporučení pro tvorbu sociálních protikuřáckých reklam v České republice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34413
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
40589
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet