Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně
Autor: Vrbecká, Andrea
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Bakalářská práce analyzuje sociální reklamu a možnosti jejího využití v boji proti kouření. Práce zjišťuje potenciál využití protikuřácké sociální reklamy na českém trhu. Teoretická část se zabývá především sociálním marketingem, reklamou a emocionálními apely. V neposlední řadě se zabývá také protikuřáckými kampaněmi existujícími v České republice a marketingovým výzkumem, který je součástí této práce. V praktické části jsou před-staveny konkrétní kampaně a témata, jimiž se výzkum zabývá, závěry šetření provedeného výzkumu a doporučení pro tvorbu sociálních protikuřáckých reklam v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34413
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 40589


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vrbecká_2015_dp.pdf 1.857Mb PDF Zobrazit/otevřít
vrbecká_2015_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vrbecká_2015_op.docx 120.6Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet