Měření spokojenosti zákazníků Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Valiánová, Nikola
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:21Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:21Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34381
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna a se spokojeností jeho zákazníků jak s komunikací, tak se službami tohoto subjektu. Cílem práce je analyzovat dosavadní komunikaci a na základě srovnání s teorií marketingových komunikací navrhnout případná zlepšení. Teoretická část práce se zabývá poznatky domácích i zahraničních autorů k marketingu služeb a cestovního ruchu, praktická část analyzuje, na jaké úrovni subjekt nástrojů marketingu využívá, a měří spokojenost jeho zákazníků pomocí dotazníkového šetření.
dc.format 99 s.
dc.format.extent 5134089
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject měření spokojenosti zákazníků cs
dc.subject services marketing en
dc.subject tourism marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject situation analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject measuring of customers satisfaction en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna
dc.title.alternative Measuring of Customers Satisfaction of the Restaurant and Guesthouse "U Kostela" in Ujezd u Brna
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2015-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with an analysis of the Communication mix of the Restaurant and Guesthouse "U Kostela" in Ujezd u Brna and with customer satisfaction of the communication and service which this subject is providing. The aim of this thesis is to analyse existing communication and suggest possible improvements based on comparison with the theory of Marketing Communications. The theoretical part deals with knowledge of services marketing and tourism of Czech and foreign authors. The practical part deals with an analyse of marketing tools which this subject exploits and also measures custo-mers' satisfaction by a survey.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40555
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
valiánová_2015_dp.pdf 4.896Mb PDF View/Open
valiánová_2015_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
valiánová_2015_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account