Měření spokojenosti zákazníků Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zákazníků Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna
Autor: Valiánová, Nikola
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna a se spokojeností jeho zákazníků jak s komunikací, tak se službami tohoto subjektu. Cílem práce je analyzovat dosavadní komunikaci a na základě srovnání s teorií marketingových komunikací navrhnout případná zlepšení. Teoretická část práce se zabývá poznatky domácích i zahraničních autorů k marketingu služeb a cestovního ruchu, praktická část analyzuje, na jaké úrovni subjekt nástrojů marketingu využívá, a měří spokojenost jeho zákazníků pomocí dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34381
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40555


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
valiánová_2015_dp.pdf 4.896Mb PDF Zobrazit/otevřít
valiánová_2015_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
valiánová_2015_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet