Měření spokojenosti zákazníků Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Měření spokojenosti zákazníků Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna |
Autor: |
Valiánová, Nikola
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu Restaurace a Penzionu U Kostela v Újezdě u Brna a se spokojeností jeho zákazníků jak s komunikací, tak se službami tohoto subjektu. Cílem práce je analyzovat dosavadní komunikaci a na základě srovnání s teorií marketingových komunikací navrhnout případná zlepšení. Teoretická část práce se zabývá poznatky domácích i zahraničních autorů k marketingu služeb a cestovního ruchu, praktická část analyzuje, na jaké úrovni subjekt nástrojů marketingu využívá, a měří spokojenost jeho zákazníků pomocí dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34381
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40555
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet