Sponzoring sportovců z pohledu firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzoring sportovců z pohledu firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Řezníčková, Kristýna
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:50:17Z
dc.date.available 2015-07-24T12:50:17Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34354
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na sportovní sponzoring. Práce se zabývá analýzou sponzoringu sportovců a sportovních týmů z pohledu firem a společností. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, nástroje marketingové komunikace, sponzoringu a sportovního sponzoringu. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu praktické části. V praktické části je využit kvalitativní a kvantitativnímu výzkumu. Na základě výsledků z výzkumu jsou vyvozeny závěry a doporučení.
dc.format 63 s.
dc.format.extent 3226961
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject sportovní sponzoring cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject sports sponsorship en
dc.subject sponsorship en
dc.title Sponzoring sportovců z pohledu firmy
dc.title.alternative Sponsorship athletes from the Perspective of the Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chvojka, Jiří
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on sports sponsorship. The thesis analyses sponsorship of athlete and sports teams from the point of view company. In the theoretical part there are elementary terms, marketing communication, sponsorship and sports sponsorship. The theoretical part introduces the bases for the creationof the practical part. In the practical part there are analyses of qualitative and quantitative research. Research questions are answered, answers are based on results of research and conclusions are drowned.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 40522
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
řezníčková_2015_dp.pdf 3.077Mb PDF View/Open
řezníčková_2015_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
řezníčková_2015_op.doc 151Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account