Sponzoring sportovců z pohledu firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sponzoring sportovců z pohledu firmy |
Autor: |
Řezníčková, Kristýna
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na sportovní sponzoring. Práce se zabývá analýzou sponzoringu sportovců a sportovních týmů z pohledu firem a společností. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, nástroje marketingové komunikace, sponzoringu a sportovního sponzoringu. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu praktické části. V praktické části je využit kvalitativní a kvantitativnímu výzkumu. Na základě výsledků z výzkumu jsou vyvozeny závěry a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34354
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
40522
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet