Sponzoring sportovců z pohledu firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sponzoring sportovců z pohledu firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sponzoring sportovců z pohledu firmy
Autor: Řezníčková, Kristýna
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na sportovní sponzoring. Práce se zabývá analýzou sponzoringu sportovců a sportovních týmů z pohledu firem a společností. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, nástroje marketingové komunikace, sponzoringu a sportovního sponzoringu. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu praktické části. V praktické části je využit kvalitativní a kvantitativnímu výzkumu. Na základě výsledků z výzkumu jsou vyvozeny závěry a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/34354
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 40522


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
řezníčková_2015_dp.pdf 3.077Mb PDF Zobrazit/otevřít
řezníčková_2015_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
řezníčková_2015_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet