dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Konečná, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:50:10Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:50:10Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34320
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části bakalářské práce jsou vymezeny základní pojmy, které se týkají tématu práce, tj. sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu. Tato část práce zahrnuje definici obecného pojmu reklama, dále bližší specifikaci pojmu sociální reklama. Následuje kapitola o subjektech, zabývající se dopravní situací v ČR. Praktická část zahrnuje SWOT analýzu organizace BESIP, je provedena analýza vybraných sociálních reklam a dalších aktivit, pořádané BESIPem. Závěrečná část práce obsahuje kvalitativní výzkum vnímavosti a účinnosti sociálních kampaní. |
|
dc.format |
60 |
|
dc.format.extent |
2326212 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
bezpečnost silničního provozu
|
cs |
dc.subject |
BESIP
|
cs |
dc.subject |
vnímání reklamy
|
cs |
dc.subject |
účinnost reklamy
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
traffic and road safety
|
en |
dc.subject |
BESIP
|
en |
dc.subject |
the perception of and advertisement
|
en |
dc.subject |
the efficiency of an advertisement
|
en |
dc.title |
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu |
|
dc.title.alternative |
Social Advertising Focus On Road Safety |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kacr, Josef |
|
dc.date.accepted |
2015-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
In theoretical part of this thesis are defined basic terms related to the topic, which is social advertising with a focus to the road safety in Czech republic. This part of this work includes definition of advertising, other chapter is about the term social advertising. The following chapter is about the entities involved in the traffic situation in the country. The practical part includes SWOT analysis of the organization BESIP, analysis of social advertisements and other activities, organized by BESIP. The final part includes qualitative research responsiveness and effectiveness of social campaigns. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
40470
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|