Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu |
Autor: |
Konečná, Klára
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
V teoretické části bakalářské práce jsou vymezeny základní pojmy, které se týkají tématu práce, tj. sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu. Tato část práce zahrnuje definici obecného pojmu reklama, dále bližší specifikaci pojmu sociální reklama. Následuje kapitola o subjektech, zabývající se dopravní situací v ČR. Praktická část zahrnuje SWOT analýzu organizace BESIP, je provedena analýza vybraných sociálních reklam a dalších aktivit, pořádané BESIPem. Závěrečná část práce obsahuje kvalitativní výzkum vnímavosti a účinnosti sociálních kampaní. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/34320
|
Datum:
|
2015-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
40470
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet