Návrh a realizace vizuálního stylu IT společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chramcov, Bronislav
|
|
dc.contributor.author |
Kaláčová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:49:37Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:49:37Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34174
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce řeší problematiku Corporate Identity jako celku. Pojednává o jednotlivých základních prvcích, které jsou pro firemní identitu důležité. Dále pojednává o vlivu marketingu a značky na koncového zákazníka. V posledním úseku teoretické části práce nebylo opomenuto vysvětlení softwarových prostředků k tvorbě firemního designu. Teorie byla vypracována za pomoci důvěryhodných knižních podkladů a byl proveden souhrn nejdůležitějších informací pojednávajících o firemní identitě. Praktická část bakalářské práce se opírá o poznatky práce teoretické a je věnována tvorbě jednotlivých částí firemního designu IT společnosti. Tyto části jsou vytvářeny za pomoci moderních SW programů a tvoří dojem jednotného stylu image společnosti. Hlavním výsledkem praktické části práce je celistvý pohled na Corporate Design a následná tvorba prvků Corporade Designu. Mezi tyto prvky patří například logo, hlavičkový papír, propagační materiály aj. Výsledky bakalářské práce umožňují pohled na ucelenou problematiku firemního designu a její následnou aplikaci na jednotlivých prvcích vizuálního stylu společnosti. Způsob, jakým je jednotný vizuální styl ztvárněn, je jednou ze základních podmínek pro schopnost podniku konkurovat na trhu. |
|
dc.format |
72 s. (82 083) |
|
dc.format.extent |
360056916 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Firemní design
|
cs |
dc.subject |
Firemní identita
|
cs |
dc.subject |
Firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
Logo
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Grafický manuál
|
cs |
dc.subject |
Layout
|
cs |
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
Jednotný vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
IT společnost
|
cs |
dc.subject |
Podoba společnosti
|
cs |
dc.subject |
Firemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
Grafické programy
|
cs |
dc.subject |
Corporate design
|
en |
dc.subject |
Corporate identity
|
en |
dc.subject |
Corporate culture
|
en |
dc.subject |
Logo
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Graphic manual
|
en |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
United visual style
|
en |
dc.subject |
IT company
|
en |
dc.subject |
Image of organization
|
en |
dc.subject |
Corporate Communications
|
en |
dc.subject |
Graphics programs
|
en |
dc.title |
Návrh a realizace vizuálního stylu IT společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Design and Implementation of a Corporate Visual Design of an IT Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašek, Roman |
|
dc.date.accepted |
2015-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis solves problems of Corporate Identity as a whole. It discusses the various fundamental elements that are important for corporate identity. Further, it deals with the influence of marketing and branding to the end customer. In the last part of the theoretical work the explanation of software tools for the creation of corporate design was not overlooked. The theory was developed with the help of trusted books and documents and it was done by summarizing key information dealing with corporate identity. The practical part of this thesis is based on findings in theoretical work and it is dedicated to creating the individual parts of corporate design in an IT company. These parts are created with the help of advanced software programs and create an impression of a uniform style of corporate image. The main result of the practical part is a holistic view of Corporate Design and the subsequent creation of elements of Corporate Design. These elements include a logo, letterhead, promotional materials and other elements. The results of this thesis enable a comprehensive view on the issue of corporate design and its subsequent application on individual elements of the visual style of the company. The way it is portrayed by the visual style is one of the basic conditions for the firm's ability to compete in the market. |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information technologies in administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
40246
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-05-21 |
|
local.subject |
corporate identity
|
cs |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account