LEGO Mindstorms Ev3 v projektové výuce na střední škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jašek, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Kadlečíková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:49:32Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:49:32Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34145
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na vzdělávání žáků na středních školách pomocí projektové výuky se stavebnicí LEGO Mindstorms EV3. Teoretická část bude analyzovat možnosti projektové výuky a také možnosti robotických stavebnic LEGO. V praktické části bude aplikována projektová výuka pomocí stavebnice LEGO Mindstorms přímo na pracovišti se žáky Střední školy obchodně technické ve Zlíně. Výstupem bude porovnání, zhodnocení a ana-lyzování práce žáků ve výuce. |
|
dc.format |
87 s (15 763 znaků) |
|
dc.format.extent |
2987874 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
robotické systémy
|
cs |
dc.subject |
LEGO Mindstorms
|
cs |
dc.subject |
lego
|
cs |
dc.subject |
robot
|
cs |
dc.subject |
projektová výuka
|
cs |
dc.subject |
programování
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
robotics
|
en |
dc.subject |
LEGO Mindstorms
|
en |
dc.subject |
LEGO
|
en |
dc.subject |
robot
|
en |
dc.subject |
project teaching
|
en |
dc.subject |
programming
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.title |
LEGO Mindstorms Ev3 v projektové výuce na střední škole |
|
dc.title.alternative |
Lego Mindstorms EV3 in Project-oriented Education in Secondary Schools |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pospíšil, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2015-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma work is focused on the education of pupils in secondary schools through project based learning with LEGO Mindstorms EV3. The theoretical part will analyze the possibility of project based learning and the possibilities of robotic LEGO. In the practical part will be applied project teaching using LEGO Mindstorms at the workplace with students from secondary school. The output will be comparing, evaluating and analyzing the work of students in the classroom. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
40186
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|
local.subject |
robotické stavebnice
|
cs |
local.subject |
učební pomůcky
|
cs |
local.subject |
středoškolské učivo
|
cs |
local.subject |
robotic kits
|
en |
local.subject |
teaching aids
|
en |
local.subject |
secondary school curriculum
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account