Využití algoritmických nástrojů ve výuce programování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití algoritmických nástrojů ve výuce programování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Botek, Zdeněk
dc.contributor.author Šimková, Kristýna
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:49:31Z
dc.date.available 2015-07-24T12:49:31Z
dc.date.issued 2015-02-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/34141
dc.description.abstract Teoretická část diplomové práce hodnotí současnou kvalitu výuky programování na středních školách. Dále zpracovává porovnání algoritmických nástrojů a následně dle kritérií vybírá z nich nejvhodnějšího adepta pro základní výuku algoritmizace studentů středních škol. Praktická část obsahuje mnou vypracované metodické listy, které mohou posloužit jako opora řadě učitelům, kteří budou mít zájem tuto oblast realizovat ve své výuce. Metodické listy mají stoupající obtížnost a logicky na sebe navazují. Závěrečná část diplomové práce se věnuje realizaci metodických listů ve výuce a s tím souvisejícím zhodnocením.
dc.format 75 s.
dc.format.extent 3194146
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Algoritmické myšlení cs
dc.subject metodické listy cs
dc.subject programování cs
dc.subject Scratch cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject Algorithmic thinking en
dc.subject methodological sheets en
dc.subject programming en
dc.subject Scratch en
dc.subject high school en
dc.title Využití algoritmických nástrojů ve výuce programování
dc.title.alternative The Use of Algorithmic Tools for Teaching Programming
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sedláček, Michal
dc.date.accepted 2015-06-01
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the thesis evaluates the current quality of teaching programming in high schools. Further processing algorithmic comparison tools, and subsequently by criteria selects the most appropriate of these aspirant for basic training algorithmisation high school students. The practical part includes methodology sheets developer by me that can serve as support for a number of teachers who will be interested in this area to implement in their teaching. Metho-dological sheets have difficulty rising and logically connected to each other. The final part of the thesis deals with the realization of methodological papers in the classroom and the related evaluation.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 40181
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-05-14
local.subject algoritmizace cs
local.subject středoškolské učivo cs
local.subject algorithmization en
local.subject secondary school curriculum en


Files in this item

Files Size Format View
šimková_2015_dp.pdf 3.046Mb PDF View/Open
šimková_2015_vp.pdf 177.2Kb PDF View/Open
šimková_2015_op.pdf 194.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account