Využití algoritmických nástrojů ve výuce programování
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Botek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Šimková, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:49:31Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:49:31Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/34141
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část diplomové práce hodnotí současnou kvalitu výuky programování na středních školách. Dále zpracovává porovnání algoritmických nástrojů a následně dle kritérií vybírá z nich nejvhodnějšího adepta pro základní výuku algoritmizace studentů středních škol. Praktická část obsahuje mnou vypracované metodické listy, které mohou posloužit jako opora řadě učitelům, kteří budou mít zájem tuto oblast realizovat ve své výuce. Metodické listy mají stoupající obtížnost a logicky na sebe navazují. Závěrečná část diplomové práce se věnuje realizaci metodických listů ve výuce a s tím souvisejícím zhodnocením. |
|
dc.format |
75 s. |
|
dc.format.extent |
3194146 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Algoritmické myšlení
|
cs |
dc.subject |
metodické listy
|
cs |
dc.subject |
programování
|
cs |
dc.subject |
Scratch
|
cs |
dc.subject |
střední škola
|
cs |
dc.subject |
Algorithmic thinking
|
en |
dc.subject |
methodological sheets
|
en |
dc.subject |
programming
|
en |
dc.subject |
Scratch
|
en |
dc.subject |
high school
|
en |
dc.title |
Využití algoritmických nástrojů ve výuce programování |
|
dc.title.alternative |
The Use of Algorithmic Tools for Teaching Programming |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sedláček, Michal |
|
dc.date.accepted |
2015-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the thesis evaluates the current quality of teaching programming in high schools. Further processing algorithmic comparison tools, and subsequently by criteria selects the most appropriate of these aspirant for basic training algorithmisation high school students. The practical part includes methodology sheets developer by me that can serve as support for a number of teachers who will be interested in this area to implement in their teaching. Metho-dological sheets have difficulty rising and logically connected to each other. The final part of the thesis deals with the realization of methodological papers in the classroom and the related evaluation. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
40181
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-05-14 |
|
local.subject |
algoritmizace
|
cs |
local.subject |
středoškolské učivo
|
cs |
local.subject |
algorithmization
|
en |
local.subject |
secondary school curriculum
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account