Analýza marketingové strategie nově založeného e-shopu pro prodej pečeného cukroví

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové strategie nově založeného e-shopu pro prodej pečeného cukroví

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Řepa, David
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:47:09Z
dc.date.available 2015-07-24T12:47:09Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33813
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá návrhem optimální online marketingové strategie pro nově založený e-shop. Tento e-shop se zabývá prodejem pečeného cukroví. Jsou zde analyzovány současné online marketingové nástroje. Ty jsou následně využity s ohledem na maximální efekt při minimálních nákladech. Teoretická část obsahuje důslednou literární rešerši zaměřenou na e-commerce, internetový marketing a e-shopy obecně. Informace pro tuto část byly čerpány jak z klasické knižní literatury, tak i z nejnovějších elektronických zdrojů. Praktická část se zabývá konkrétním prostředím internetového obchodu pro prodej pečeného cukroví. Na základě získaných poznatků v teoretické části byla následně navrhnuta optimální online marketingová strategie.
dc.format 71 s.
dc.format.extent 1696183
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject SEO cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject PPC cs
dc.subject online marketing en
dc.subject e-shop en
dc.subject promotion en
dc.subject social network en
dc.subject SEO en
dc.subject Facebook en
dc.subject PPC en
dc.title Analýza marketingové strategie nově založeného e-shopu pro prodej pečeného cukroví
dc.title.alternative Analysis of Marketing Strategy of the New Established E-shop Focused on Selling Baked Cookies
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2015-06-03
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis describes the design of optimal online marketing strategies for the newly founded e-shop. This e-shop is engaged in selling baked cookies. There are analysed the current online marketing tools. These tools are used with respect to maximum effect with minimum cost. The theoretical part includes a thorough literature search focused on e-commerce, internet marketing and e-shops in general. Information for this section was drawn from both the classic book literature, as well as the latest electronic resources. The practical part deals with concrete intermediate internet business for sale baked cookies. Based on knowledge acquired in the theoretical part was then designed optimal online marketing strategy.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39665
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-05-15


Files in this item

Files Size Format View
řepa_2015_dp.pdf 1.617Mb PDF View/Open
řepa_2015_vp.docx 26.79Kb Microsoft Word 2007 View/Open
řepa_2015_op.docx 27.20Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account