Analýza marketingové strategie nově založeného e-shopu pro prodej pečeného cukroví
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Řepa, David
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:47:09Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:47:09Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33813
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá návrhem optimální online marketingové strategie pro nově založený e-shop. Tento e-shop se zabývá prodejem pečeného cukroví. Jsou zde analyzovány současné online marketingové nástroje. Ty jsou následně využity s ohledem na maximální efekt při minimálních nákladech. Teoretická část obsahuje důslednou literární rešerši zaměřenou na e-commerce, internetový marketing a e-shopy obecně. Informace pro tuto část byly čerpány jak z klasické knižní literatury, tak i z nejnovějších elektronických zdrojů. Praktická část se zabývá konkrétním prostředím internetového obchodu pro prodej pečeného cukroví. Na základě získaných poznatků v teoretické části byla následně navrhnuta optimální online marketingová strategie. |
|
dc.format |
71 s. |
|
dc.format.extent |
1696183 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
PPC
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové strategie nově založeného e-shopu pro prodej pečeného cukroví |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Strategy of the New Established E-shop Focused on Selling Baked Cookies |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2015-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis describes the design of optimal online marketing strategies for the newly founded e-shop. This e-shop is engaged in selling baked cookies. There are analysed the current online marketing tools. These tools are used with respect to maximum effect with minimum cost. The theoretical part includes a thorough literature search focused on e-commerce, internet marketing and e-shops in general. Information for this section was drawn from both the classic book literature, as well as the latest electronic resources. The practical part deals with concrete intermediate internet business for sale baked cookies. Based on knowledge acquired in the theoretical part was then designed optimal online marketing strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39665
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account