Analýza marketingové strategie nově založeného e-shopu pro prodej pečeného cukroví
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové strategie nově založeného e-shopu pro prodej pečeného cukroví |
Autor: |
Řepa, David
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá návrhem optimální online marketingové strategie pro nově založený e-shop. Tento e-shop se zabývá prodejem pečeného cukroví. Jsou zde analyzovány současné online marketingové nástroje. Ty jsou následně využity s ohledem na maximální efekt při minimálních nákladech. Teoretická část obsahuje důslednou literární rešerši zaměřenou na e-commerce, internetový marketing a e-shopy obecně. Informace pro tuto část byly čerpány jak z klasické knižní literatury, tak i z nejnovějších elektronických zdrojů. Praktická část se zabývá konkrétním prostředím internetového obchodu pro prodej pečeného cukroví. Na základě získaných poznatků v teoretické části byla následně navrhnuta optimální online marketingová strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33813
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
39665
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet