Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Papadaki, Šárka
dc.contributor.author Křiváková, Jana
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:46:50Z
dc.date.available 2015-07-24T12:46:50Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33749
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na obecné poznatky o systému řízení kvality, metodách a ná-strojích řízení kvality a řešení zákaznických reklamací obecně. Praktická část popisuje systém a metody řešení reklamací ve společnosti pomocí metody 8D reportu. Popisuje další použité nástroje a metody využívané při řešení reklamací ve společ-nosti. Závěr práce navrhuje možné zlepšení v procesu řízení reklamací a využití různých dalších metod.
dc.format 56 s.
dc.format.extent 2662487
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject reklamace cs
dc.subject kvalita cs
dc.subject metoda 8D cs
dc.subject řízení kvality cs
dc.subject customer en
dc.subject claims en
dc.subject complaints en
dc.subject quality en
dc.subject method 8D en
dc.subject quality management en
dc.title Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.
dc.title.alternative System of Solution Customer Complaints in OSRAM Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bilíková, Jarmila
dc.date.accepted 2015-06-03
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis is concerned with questions during customer claims processing in OSRAM Česká republika s.r.o. Theoretical part is focused on general knowledge in quality system management, methods and tools for quality managing and solving of customers claims generally. Practical part elaborate system for customer claims processing in terms of method 8D and other methods and tools used for solving claims. Conclusion of thesis suggests possibilities of improvement and using new methods in pro-cess of customer claims solving.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39574
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-05-15


Files in this item

Files Size Format View
křiváková_2015_dp.pdf 2.539Mb PDF View/Open
křiváková_2015_vp.docx 26.71Kb Microsoft Word 2007 View/Open
křiváková_2015_op.pdf 650.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account