Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o. |
Autor: |
Křiváková, Jana
|
Vedoucí: |
Papadaki, Šárka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na obecné poznatky o systému řízení kvality, metodách a ná-strojích řízení kvality a řešení zákaznických reklamací obecně. Praktická část popisuje systém a metody řešení reklamací ve společnosti pomocí metody 8D reportu. Popisuje další použité nástroje a metody využívané při řešení reklamací ve společ-nosti. Závěr práce navrhuje možné zlepšení v procesu řízení reklamací a využití různých dalších metod. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33749
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
39574
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet