Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.
Autor: Křiváková, Jana
Vedoucí: Papadaki, Šárka
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na obecné poznatky o systému řízení kvality, metodách a ná-strojích řízení kvality a řešení zákaznických reklamací obecně. Praktická část popisuje systém a metody řešení reklamací ve společnosti pomocí metody 8D reportu. Popisuje další použité nástroje a metody využívané při řešení reklamací ve společ-nosti. Závěr práce navrhuje možné zlepšení v procesu řízení reklamací a využití různých dalších metod.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33749
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 39574


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
křiváková_2015_dp.pdf 2.539Mb PDF Zobrazit/otevřít
křiváková_2015_vp.docx 26.71Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
křiváková_2015_op.pdf 650.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet