dc.contributor.advisor |
Glogar, Alois
|
|
dc.contributor.author |
Voloch, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T01:51:01Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3358
|
|
dc.description.abstract |
Následující diplomová práce, nesoucí název Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s. je členěna do dvou základních částí, přičemž první část tvoří teoretický podklad pro část následující, charakterizující nejen současný stav ve společnosti SWS, a.s., ale zejména možnosti jeho zdokonalení. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku nového marketingu a brandingu. Vrcholem celé práce je projekt, vycházející zejména ze zjištěných nedostatků současného stavu. |
cs |
dc.format |
112 s., 6. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4252507 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037 |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
m-commerce
|
cs |
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
obchodní značka
|
cs |
dc.subject |
prodejní značka
|
cs |
dc.subject |
vztahový marketing
|
cs |
dc.subject |
databázový marketing
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
m-commerce
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
trade mark
|
en |
dc.subject |
salling brand
|
en |
dc.subject |
relationship marketing
|
en |
dc.subject |
database marketing
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.title |
Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of inovation for popularization and heightening corruptibility of computer brand ERGO company SWS, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kolaja, Marek |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
Next diploma work, which is called as Inovation Project for popularization and saleability rise of the computer brand ERGO of company SWS, a.s., is parted to two elementary parts. First part forms a theoretical basis for the second part, which describes not only the present state of the company SWS, a.s., but especially potentialities of improvement. The theoretical part is centred on problems of new marketing and branding. Summit of the whole diploma work is the project, which results from the ascertained deficiencies of the present state. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5920
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|