Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s. |
Autor: |
Voloch, Jiří
|
Vedoucí: |
Glogar, Alois
|
Abstrakt:
|
Následující diplomová práce, nesoucí název Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s. je členěna do dvou základních částí, přičemž první část tvoří teoretický podklad pro část následující, charakterizující nejen současný stav ve společnosti SWS, a.s., ale zejména možnosti jeho zdokonalení. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku nového marketingu a brandingu. Vrcholem celé práce je projekt, vycházející zejména ze zjištěných nedostatků současného stavu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3358
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
5920
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet