Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s.
Autor: Voloch, Jiří
Vedoucí: Glogar, Alois
Abstrakt: Následující diplomová práce, nesoucí název Projekt inovace pro popularizaci a zvýšení prodejnosti značky počítačů ERGO společnosti SWS, a.s. je členěna do dvou základních částí, přičemž první část tvoří teoretický podklad pro část následující, charakterizující nejen současný stav ve společnosti SWS, a.s., ale zejména možnosti jeho zdokonalení. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku nového marketingu a brandingu. Vrcholem celé práce je projekt, vycházející zejména ze zjištěných nedostatků současného stavu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3358
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 5920


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
voloch_2007_dp.pdfZablokované 4.055Mb PDF Zobrazit/otevřít
voloch_2007_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
voloch_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet