Adaptace dětí s ADHD na školní prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Adaptace dětí s ADHD na školní prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Zpěváková, Julie
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:46Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:46Z
dc.date.issued 2015-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33503
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou adaptace dítěte s ADHD do školního prostředí. Teoretická část vymezuje syndrom ADHD a jeho specifika, popisuje pojmy školní prostředí, školní zralost, výchova, adaptace a socializace. Praktická část popisuje výsledky kvalitativního šetření, jehož cílem bylo zjistit a popsat, jak rodiče subjektivně vnímají proces adaptace jejich hyperaktivního dítěte do školního prostředí. Práce nabízí pohled na adaptaci dětí s ADHD, které navštěvují první stupeň základní školy a neměly odklad školní docházky.
dc.format 56 s.
dc.format.extent 2155491
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ADHD cs
dc.subject adaptace cs
dc.subject výchova cs
dc.subject školní prostředí cs
dc.subject školní zralost cs
dc.subject ADHD en
dc.subject adaptation en
dc.subject education en
dc.subject school environment en
dc.subject school maturity en
dc.title Adaptace dětí s ADHD na školní prostředí
dc.title.alternative Adaptation of Children with ADHD to the School Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2015-06-11
dc.description.abstract-translated Bachelor´s work deals with the problems of the adaptation of the child with ADHD to the school environment. The theoretical part defines the ADHD syndrome and its specifics, it describes the concepts like school environment, school readiness, education, adaptation and socialization. The practical part describes the results of the qualitative survey, the aim of which was to find out and describe, how parents perceive subjectively the process of the adaptation of their hyperactive child into the school environment. The work offers a view of the adaptation of children with ADHD, who attend the first grade of primary school without former postponement of school attendance.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 39229
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-21
local.subject první stupeň základní školy cs
local.subject porucha ADHD cs
local.subject problémové děti cs
local.subject elementary school en
local.subject attention deficit hyperactivity disorder en
local.subject problem children en


Files in this item

Files Size Format View
zpěváková_2015_dp.pdf 2.055Mb PDF View/Open
zpěváková_2015_vp.docx 16.90Kb Microsoft Word 2007 View/Open
zpěváková_2015_op.docx 16.81Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account