Adaptace dětí s ADHD na školní prostředí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Adaptace dětí s ADHD na školní prostředí |
Autor: |
Zpěváková, Julie
|
Vedoucí: |
Martincová, Jana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou adaptace dítěte s ADHD do školního prostředí. Teoretická část vymezuje syndrom ADHD a jeho specifika, popisuje pojmy školní prostředí, školní zralost, výchova, adaptace a socializace. Praktická část popisuje výsledky kvalitativního šetření, jehož cílem bylo zjistit a popsat, jak rodiče subjektivně vnímají proces adaptace jejich hyperaktivního dítěte do školního prostředí. Práce nabízí pohled na adaptaci dětí s ADHD, které navštěvují první stupeň základní školy a neměly odklad školní docházky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33503
|
Datum:
|
2015-01-23 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
39229
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet