Marketingový plán zaměřený na podporu dobrovolnické činnosti v organizaci XYZ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán zaměřený na podporu dobrovolnické činnosti v organizaci XYZ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Oupická, Vendula
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:44Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:44Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33493
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu na podporu dobrovolnictví v příspěvkové organizaci poskytující sociální služby. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje problematiku neziskových organizací, sociálních služeb, dobrovolnictví a marketingu. Praktická část se zabývá vytvořením marketingového plánu. Obsahuje základní informace o konkrétní organizaci. V rámci marketingové plánu je provedena marketingová situační analýza popisující současný stav dané organizace. Následuje formulování marketingových cílů, strategií a návrh akčních programů k dosažení stanového cíle.
dc.format 109 s., 6 s. příloh
dc.format.extent 3584273
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální služby cs
dc.subject dobrovolnictví cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject social services en
dc.subject volunteerism en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing plan en
dc.title Marketingový plán zaměřený na podporu dobrovolnické činnosti v organizaci XYZ
dc.title.alternative Marketing Plan Focused on Support of Volunteer Activities in an Organization XYZ
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kacr, Josef
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to create a marketing plan to promote volunteerism in an allowance organization providing social services. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part specifies an issue of non-profit organizations, social services, volunteerism and marketing. The practical part focuses on formation of a marketing plan. It contains basic information about chosen organization. As a part of the market-ing plan, a marketing situation analysis describing the current position of the organization was performed. The following part is the formulation of marketing objectives, strategies and action program proposals to achieve the prescribed goal.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39216
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
oupická_2015_dp.pdf 3.418Mb PDF View/Open
oupická_2015_vp.docx 28.83Kb Microsoft Word 2007 View/Open
oupická_2015_op.docx 24.11Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account