Marketingový plán zaměřený na podporu dobrovolnické činnosti v organizaci XYZ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Oupická, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:44Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:44Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33493
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu na podporu dobrovolnictví v příspěvkové organizaci poskytující sociální služby. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje problematiku neziskových organizací, sociálních služeb, dobrovolnictví a marketingu. Praktická část se zabývá vytvořením marketingového plánu. Obsahuje základní informace o konkrétní organizaci. V rámci marketingové plánu je provedena marketingová situační analýza popisující současný stav dané organizace. Následuje formulování marketingových cílů, strategií a návrh akčních programů k dosažení stanového cíle. |
|
dc.format |
109 s., 6 s. příloh |
|
dc.format.extent |
3584273 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální služby
|
cs |
dc.subject |
dobrovolnictví
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
social services
|
en |
dc.subject |
volunteerism
|
en |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.title |
Marketingový plán zaměřený na podporu dobrovolnické činnosti v organizaci XYZ |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan Focused on Support of Volunteer Activities in an Organization XYZ |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kacr, Josef |
|
dc.date.accepted |
2015-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to create a marketing plan to promote volunteerism in an allowance organization providing social services. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part specifies an issue of non-profit organizations, social services, volunteerism and marketing. The practical part focuses on formation of a marketing plan. It contains basic information about chosen organization. As a part of the market-ing plan, a marketing situation analysis describing the current position of the organization was performed. The following part is the formulation of marketing objectives, strategies and action program proposals to achieve the prescribed goal. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39216
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account