Marketingový plán zaměřený na podporu dobrovolnické činnosti v organizaci XYZ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán zaměřený na podporu dobrovolnické činnosti v organizaci XYZ |
Autor: |
Oupická, Vendula
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu na podporu dobrovolnictví v příspěvkové organizaci poskytující sociální služby. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje problematiku neziskových organizací, sociálních služeb, dobrovolnictví a marketingu. Praktická část se zabývá vytvořením marketingového plánu. Obsahuje základní informace o konkrétní organizaci. V rámci marketingové plánu je provedena marketingová situační analýza popisující současný stav dané organizace. Následuje formulování marketingových cílů, strategií a návrh akčních programů k dosažení stanového cíle. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33493
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
39216
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet