Marketingový plán zaměřený na podporu dobrovolnické činnosti v organizaci XYZ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán zaměřený na podporu dobrovolnické činnosti v organizaci XYZ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán zaměřený na podporu dobrovolnické činnosti v organizaci XYZ
Autor: Oupická, Vendula
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu na podporu dobrovolnictví v příspěvkové organizaci poskytující sociální služby. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje problematiku neziskových organizací, sociálních služeb, dobrovolnictví a marketingu. Praktická část se zabývá vytvořením marketingového plánu. Obsahuje základní informace o konkrétní organizaci. V rámci marketingové plánu je provedena marketingová situační analýza popisující současný stav dané organizace. Následuje formulování marketingových cílů, strategií a návrh akčních programů k dosažení stanového cíle.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33493
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 39216


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
oupická_2015_dp.pdf 3.418Mb PDF Zobrazit/otevřít
oupická_2015_vp.docx 28.83Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
oupická_2015_op.docx 24.11Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet