Marketingový plán firmy Stalmach sport pro rok 2015
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Skopalová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:45:30Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:45:30Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/33429
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu firmy Stalmach sport pro rok 2015. Diplomová práce je rozdělena na tři části. Teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše v oblasti marketingového plánování a marketingového mixu. V praktické části je představena firma Stalmach sport, je zanalyzováno využití marketingového mixu firmou a provedena analýza konkurence. Na základě informací, získaných v praktické části je navržena projektová část práce, jež obsahuje akční kroky v rámci využití marketingového mixu firmou, pro následující sezónu. Akční plán je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
111 s. (144 563 znaků) |
|
dc.format.extent |
4152192 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
propagační prostředky
|
cs |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing-dumping strategy
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
promotions
|
en |
dc.title |
Marketingový plán firmy Stalmach sport pro rok 2015 |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Plan of the Company Stalmach sport for Year 2015 |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bijota, Vlastimil |
|
dc.date.accepted |
2015-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of this thesis is to create a marketing plan for the company Stalmach sport for year 2015. The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project. The theoretical part is handled by a literature review of marketing planning and marketing mix. In the practical part is introduced the firm Stalmach sport. Is aanalyzed the use of marketing mix by the firm and performed an analysis of competition. Based on the information obtained in the practical part is proposed project part of the thesis, which includes action steps in the marketing promotion of the company for the following season. The Action Plan is subject to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39124
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account