Marketingový plán firmy Stalmach sport pro rok 2015
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán firmy Stalmach sport pro rok 2015 |
Autor: |
Skopalová, Barbora
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu firmy Stalmach sport pro rok 2015. Diplomová práce je rozdělena na tři části. Teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše v oblasti marketingového plánování a marketingového mixu. V praktické části je představena firma Stalmach sport, je zanalyzováno využití marketingového mixu firmou a provedena analýza konkurence. Na základě informací, získaných v praktické části je navržena projektová část práce, jež obsahuje akční kroky v rámci využití marketingového mixu firmou, pro následující sezónu. Akční plán je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33429
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
39124
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet