Marketingový plán firmy Stalmach sport pro rok 2015

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán firmy Stalmach sport pro rok 2015

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán firmy Stalmach sport pro rok 2015
Autor: Skopalová, Barbora
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu firmy Stalmach sport pro rok 2015. Diplomová práce je rozdělena na tři části. Teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše v oblasti marketingového plánování a marketingového mixu. V praktické části je představena firma Stalmach sport, je zanalyzováno využití marketingového mixu firmou a provedena analýza konkurence. Na základě informací, získaných v praktické části je navržena projektová část práce, jež obsahuje akční kroky v rámci využití marketingového mixu firmou, pro následující sezónu. Akční plán je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33429
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 39124


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
skopalová_2015_dp.pdf 3.959Mb PDF Zobrazit/otevřít
skopalová_2015_vp.docx 28.35Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
skopalová_2015_op.docx 23.07Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet